Stadiumin ja Kauklahden Pyrinnön yhteistyö jatkuu

16.2.2024

Stadium jatkaa Kauklahden Pyrinnön virallisena urheilutavaratoimittajana uuden sopimuskauden myötä vuoteen 2029 asti. Seuran uusi virallinen tuotemerkki on Puma.

Jo aiemmalla sopimuskaudella Stadiumin myyntiedustajana ja KaPyn yhteyshenkilönä toiminut myyntiedustaja Nevzat Haskuka kuvailee yhteistyön jatkumista näin:

"Yhteistyömme Kauklahden Pyrinnön kanssa jatkuu, ja tämä on Stadiumille äärimmäisen tärkeää.

Seura edustaa merkittävää voimavaraa liikunnan edistämisessä omalla alueellaan. Stadiumin tavoitteena on inspiroida ihmisiä liikkumaan, ja tämän kumppanuuden avulla voimme tukea entistäkin vahvemmin Kauklahden Pyrinnön seuratoimintaa.

Kauklahden Pyrinnön vahva sitoutuminen liikunnan edistämiseen heijastuu selkeästi yhteistyössämme. Olemme käyneet seuran johdon kanssa rakentavia keskusteluja, ja yhteinen arvopohjamme on luonut vankan pohjan tulevalle yhteistyöllemme seuraavien kuuden vuoden ajan. Odotamme innolla tulevia hetkiä, joissa voimme yhdessä vahvistaa sitoutumistamme terveelliseen elämäntapaan ja huippu-urheiluun."

Uutena sopimuskumppanina KaPyn varustekumppanina aloittaa Puma. PUMA Finland Oy:n avainasiakaspäällikkö Juuso Laaksonen on niin ikään innoissaan uuden kumppanuuden alkaessa.

”Itse Espoossa syntyneenä ja pelanneena, on hieno asia päästä tekemään töitä yhden entisen kotikaupungin seuran kanssa. KaPyssa puhaltaa vahva myötätuuli ja uskonkin että pääsimme loistavaan aikaan tämän junan kyytiin. Yhdessä Stadiumin kanssa muodostamme vahvan tutkaparin ja teemme hartiavoimin töitä sen eteen, että KaPy näyttää hyvältä kentällä ja kulisseissa.”

Myös Kauklahden Pyrinnön puheenjohtaja Johanna Kurikka on tyytyväinen hyvien sopimuskumppanien löytymisestä.

“Yhteistyömme Stadiumin kanssa on ollut hyvin toimivaa, ja olemme iloisia sen jatkumisesta. Aktiivisten neuvotteluiden aikana myös Puma vakuutti meidät omalla toiminnallaan, ja olemme innoissamme uuden yhteistyön aloittamisesta. Meille KaPyssa on tärkeää löytää kumppanit, joiden arvomaailma ja tavoitteet ovat linjassa meidän toimintamme ja kehittymispyrkimystemme kanssa. Nämä nyt solmitut kumppanuudet tukevat meitä tehtävässämme tarjota kaikenikäisille mahdollisuus harrastaa jalkapalloa, kehittyä pelaajana sekä yksilönä omista lähtökohdistaan käsin joko harrastus- tai kilpailutoiminnan parissa.”

Uusi sopimuskausi on astunut voimaan 1.1.2024 alkaen.

Kauklahden pyrintö ry
Kirsi Ahonen