Mesterin Taitoleiri 2024

Ajankohta?
To-Pe 13.6-14.6.2024 klo.8.30-15.30

Missä?
Hansavalkaman tekonurmi (Lindankuja 4,02780 Espoo)

Mitä?
Leirillä toimitaan pelaajien iän mukaisissa ryhmissä. Ammattivalmentaja Árpád Mesterin lisäksi seuran muut ammattivalmentajat ottavat apuvalmentajien kanssa leiriläiset vastaan klo 8.30 alkaen ja pitävät leiriläisistä huolen aina 15.30 asti.

Leirillä on kahdet harjoitukset joka päivä, aamupäivällä ja iltapäivällä,
Leiriläisille tarjotaan lounas joka päivä.

Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitettava allergioista ja muista asioista, joista valmentajalla on hyvä olla tietoa.

Tarkemmat ohjelma toimitetaan ilmoittautuneille ennen leirin alkua.

Hinta:

Ilmoittautuminen:
Ilmoittaudu mukaan 31.5.2024 mennessä

Muuta:
Leiri toteutuu mikäli leirille osallistuu minimisissään 30 ilmoittautunutta.

Peruutusehdot:
Osallistumismaksu palautetaan täysimääräisenä, mikäli ilmoittautuminen perutaan kaksi viikkoa ennen leirin alkua. Mikäli peruutus tehdään viikkoa viikkoa ennen leirin alkua niin osallistumismaksusta palautetaan 50 %. Ilmoita peruuntumisesta osoitteeseen toimisto@kauklahdenpyrinto.fi .

Sairastumis- tai loukkaantumistilanteissa palautamme osallistumismaksut päiväkohtaisesti lääkärintodistusta vastaan.